Evästeasetuksesi on tallennettu.

Vuoden 2024 sponsoriesittely Nutrolin®

Julkaistu:

Lappalaiskoirien tapahtumien sponsorina toimii kotimainen rasvahappovalmiste Nutrolin®, jonka takana on Olini Oy niminen yritys. Patentoitu Nutrolin® SKIN & COAT ravitsee ja suojaa ihoa sekä parantaa turkin laatua. Skin & Coat toimii myös sisäisenä tassuvoiteena ja suojaa kynsien halkeilulta. Lisäksi se tukee atopian ja muiden ihotulehdusten hoitoa. Näyttelyssä menestyvät palkitaan Nutrolin®-tuotteilla, jotka ovat tehneet ihmeitä koirille jo yli 16 vuoden ajan!

Nutrolin® - Olini oy

Nutrolin® osaa omegat. Ja koska Nutrolinilla työskentelee eläinharrastajia, on tieteelliseen osaamiseen eläinten hyvinvoinnin lisäämiseen. Huippulaadukkaasta öljysarjasta löydät oikeat omegat koirallesi pentulaatikosta alkaen, ja mahdollisen kilpauran läpi aina senioriksi saakka. Nutrolin®-tuotteet valmistetaan Suomessa lääke- ja elintarvikelaatuisista raaka-aineista, ja näkyviä tuloksia saat 2-6 viikossa.

Nyt Nutrolin®-tuotteet myös kätevissä pumppupulloissa! Tutustu osoitteessa nutrolin.fi (nutrolin.se).

TUOTTEET
Nutrolin® SKIN & COAT

on markkinoiden ainoa patentoitu rasvahappovalmiste koiran ihon ja turkin tarpeista huolehtimiseen. Se ravitsee ja suojaa ihoa sekä parantaa turkin laatua. Skin & Coat toimii myös sisäisenä tassuvoiteena ja suojaa kynsien halkeilulta. Lisäksi öljyseos tukee atopian ja muiden ihotulehdusten hoitoa. Siksi se on myös eläinlääkärien luottotuote.

Nutrolin® HIP & JOINT

Nutrolin® Hip & Joint on markkinoiden ainoa niveltuote, jossa on runsaasti sekä omega-3-rasvahappoja että lääkelaatuiset nivelravinteet, glukosamiini, kondroitiini, MSM ja krilli. Nämä yhdessä ovat enemmän kuin osiensa summa, ja siksi voit odottaa näkyviä tuloksia 2-6 viikossa. Teho on osoitettu Helsingin yliopiston tutkimuksessa.

Nutrolin® SPORT
Nutrolin® Sport suojaa työ- ja urheilukoiran elimistöä kovassa rasituksessa ja auttaa koiraa palautumaan nopeammin suorituksen jälkeen. Sport on ainutlaatuinen omega-3-rasvahappoja, E-vitamiinia ja krilliöljyä sisältävä yhdistelmävalmiste. Se suojaa työ-, urheilu- ja metsästyskoiran lihaksia, niveliä ja jänteitä ja pitää yllä niiden joustavuutta.

Nutrolin® PUPPY & MOM
Omega-3 DHA on pennun ravinnon tärkein rasvahappo. Sitä on tässä öljyssä yli 4 kertaa enemmän kuin lohiöljyssä. DHA:ta tarvitaan tukemaan pennun aivojen, silmien ja hajuaistin kehitystä. Kalaöljyn omega-3-rasvahapot suojaavat myös aikuisiän iho-ongelmilta. Nutrolin Puppy & Mom ravintoöljy on stabiili ja turvallinen. Tämä on tärkeää, sillä hapettuneet öljyt ovat tutkitusti haitallisia pennun kasvulle ja kehitykselle.

Nutrolin® SENIOR
Kun koira vanhenee, sen elimistön suojamekanismit heikkenevät. Nutrolin® Seniorin lääkelaatuisen kalaöljyn omega-3-rasvahapot ja luonnolliset antioksidantit suojaavat ikääntyvän koiran elimistöä. Nutrolin® Senior pitää yllä koiran liikkuvuutta ja mielialaa. Se tukee myös sydämen ja munuaisten toimintaa. Senior-öljy sopii entistä paremmin myös närästäville koirille, sillä Senior sisältää fosfokoliinia ruoansulatuskanavan tueksi.