Ehdokkaat hallituksen sekä puheenjohtajan vaaliin

Tämä osio on tarkoitettu hallituksen tiedottamiseen
Marjo Berg
Viestit 1250
Liittynyt 01.01.2014 09:57

Ehdokkaat hallituksen sekä puheenjohtajan vaaliin

ViestiKirjoittaja Marjo Berg » 07.09.2015 16:00

Syyskokouksessa Lahdessa äänestetään hallitukseen kolme varsinaista jäsentä sekä kolme varajäsentä, yhdistyksen puheenjohtaja on erovuorossa joka vuosi. Hallitus on kokouksessaan päättänyt julkaista täällä esittelyt halukkaista ehdokkaista hallitukseen tai yhdistyksen puheenjohtajaksi. Jos olet päättänyt lähteä ehdolle, voit lähettää esittelysi sähköpostitse osoitteella puheenjohtaja@lappalaiskoirat.fi niin julkaisemme sen täällä. Toivomme, että esittelyt lähetettäisiin viimeistään viikkoa ennen syyskokousta eli 26.9.2015 mennessä.

Marjo Berg
Viestit 1250
Liittynyt 01.01.2014 09:57

Re: Ehdokkaat hallituksen sekä puheenjohtajan vaaliin

ViestiKirjoittaja Marjo Berg » 03.10.2015 15:59

Ehdolla hallitukseen;

Olen Heidi Ekman ja asun Pöytyällä, lähellä Turkua.
Ensimmäinen perheemme koira oli partacollie v. 1983. Vuonna 1993 sain ensimmäisen oman koirani, beaucheron nartun, Ellan. Ellan kanssa harrastin tokoa, agilityä, rainioita, hakua ja näyttelyitä. Toinen koira, suursnautseri Kirre tuli minulle 1994, jonka kanssa samat harrastukset kuin Ellankin kanssa ja lisäksi jäljestystä.
Kennelnimen Kirella's olen saanut 1994. Ensimmäinen pentue syntyi 1999 joka oli suursnautseripentue. Samoihin aikoihin kouluttauduin toko- ja rauniokoirakouluttajaksi ja kehäsihteeriksi (edelleen toiminnassa).
Olen toiminut Beaucheron yhdistyksessä varapuheenjohtajana ja sihteerinä viiden vuoden ajan.
Vuonna 2006 hankin keskiaasiankoira nartun, Täblän ja 2009 uros Moche.
Keskiaasiankoirayhdistyksessä olen toiminut jäsensihteerinä 5 vuotta ja sihteerinä 2 vuotta.
Vuonna 2008 tuli mieheni mukana ensimmäinen suomenlapinkoiranarttu Saara.
Vuonna 2011 syntyi ensimmäinen suomenlapinkoirapentue, josta kotiin jäi narttu Cessa. Tällä hetkellä olen kasvattanut 6 suomenlapinkoirapentuetta, joista osa sijoitusnartuista.

Pahoittelen, että en lyhyellä varoitusajalla päässyt kokoukseen henkilökohtaisesti.

Kiitoksia luottamuksesta !

Heidi Ekman

Paluu